L'applicazione specifica di l'idrossipropilmetilcellulosa

News

L'applicazione specifica di l'idrossipropilmetilcellulosa

Idrossipropilmetilcellulosa - mortaio per muratura

Puderà rinfurzà l'aderenza cù a superficia di muratura, è pò rinfurzà a retenzioni d'acqua, perchè a forza di u mortar pò esse migliuratu.L'aumentu di a lubricità è a plasticità miglioranu a funzionabilità, l'applicazione più faciule risparmia u tempu è migliora l'efficacia di i costi.

Idrossipropilmetilcellulosa - riempitore di giunti di pannelli

Eccellente ritenzione d'acqua, pò allungà u tempu di rinfrescante è migliurà l'efficienza di u travagliu.L'alta lubricità rende l'applicazione più faciule è più liscia.Migliura ancu a resistenza à a contrazione è a resistenza à i crack, migliurà in modu efficace a qualità di a superficia.Fornisce una tessitura liscia è uniforme è furnisce una adesione più forte à e superfici di unione.

Idrossipropilmetilcellulosa - gesso a base di cemento

Migliora l'uniformità, rendendu i stucchi di stuccatura più faciule d'applicà, mentre chì migliurà a resistenza à l'abbassamento.Fluidità è pompabilità rinfurzata per una efficienza di travagliu migliorata.Havi una alta retenzione d'acqua, allunga u tempu di travagliu di u mortar, migliurà l'efficienza di u travagliu, è aiuta à u mortar à furmà una forza meccanica alta durante u periodu di stallazione.Inoltre, l'infiltrazione di l'aria pò esse cuntrullata, eliminendu cusì microcracks in u revestimentu è creendu una superficia liscia ideale.

Hydroxypropyl methylcellulose - gypsum gesso è prudutti di gypsum

Migliora l'uniformità, rendendu i stucchi di stuccatura più faciule da applicà, mentre chì migliurà a resistenza à l'abbassamentu per un flussu è pompabilità rinfurzati.Cusì migliurà l'efficienza di u travagliu.U so vantaghju di ritenzione d'acqua alta ghjoca ancu un rolu maiò, allargendu u tempu di travagliu di u mortare è pruducendu una forza meccanica alta quandu si mette.Per cuntrullà a cunsistenza di u mortaru per esse uniformi, un revestimentu di superficia d'alta qualità hè furmatu.

Idrossipropilmetilcellulosa - vernice a base d'acqua e dissolvente

A durata di a conservazione hè allargata impediscendu i solidi di stallà.Compatibilità cù altri cumpunenti è alta stabilità biologica.Dissolve rapidamente senza grumi, aiutendu à simplificà u prucessu di mischju.

Produce proprietà di flussu favurevuli, cumpresi bassi spruzzi è bon livellamentu, assicura un eccellente finitu di a superficia è resiste à l'abbassamentu di a vernice.Aumenta a viscosità di i dissolventi di pittura à l'acqua è i dissolventi di pittura di solventi organici in modu chì u remover di pittura ùn scorri micca da a superficia di u travagliu.

Idrossipropilmetilcellulosa - adesivo per piastrelle

Permette un mischju faciule di miscele secche senza grumi, risparmiendu u tempu di travagliu, migliurà a lavorabilità è riducendu i costi per via di una applicazione più rapida è efficiente.Per mezu di u tempu di rinfrescante, l'efficienza di tiling hè migliurata.per ottene un effettu appiccicosu.

Idrossipropilmetilcellulosa - materiale di pavimentu autolivellante

Fornisce viscosità è agisce cum'è un aiutu anti-settlement.Aumenta a fluidità è a pompabilità per una migliore efficienza di pavimentazione.Cuntrolla a ritenzione d'acqua per riduce assai cracking è shrinkage.

Hydroxypropyl metil cellulosa - fora di furmà pannelli di cimentu

Aumenta a processabilità di i prudutti estrusi cù alta forza di legame è lubricità.Migliora a forza umida è l'aderenza di foglia dopu l'estrusione.

fabbrica hpmc

 


Tempu di Postu: Nov-14-2022