Mineral Screeing agentia Release seat Metudu Choisen.

News

Mineral Screeing agentia Release seat Metudu Choisen.

Sè l 'agentia screening minerale pò esercite u so effettu massimu, Chì u prodottu megliu ghjucà u so rollu, scuntrà l 'aspettattivi finali di i pruduttori è i clienti, megliu migliurà a qualità, rende u pruduttu più cumpetitiva è megliu espansione a quota di mercatu è di vendita.

u metudu principale hè di aghjunghje currettamente. À mezu à elli, u metudu più impurtante hè di aghjunghje reagenti di screening minerale à a pusizione curretta secondu e caratteristiche di i minerali, e proprietà di reagenti chimichi è a dumanda finale.

Se l'agentia di screening minerale pò esercite u so effettu massimu, u metudu principale hè di aghjunghje currettamente. À mezu à elli, u metudu più impurtante hè di aghjunghje reagenti di screening minerale à a pusizione curretta secondu e caratteristiche di i minerali, e proprietà di reagenti chimichi è a dumanda finale.

A varietà è a solubilità di i reagenti sò i fatturi chjave chì affettanu a selezzione di a pusizione,In u prucessu di macinazione, per eliminà l'influenza di ioni innecessarii in u prucessu di flottazione, certi sustanzi seranu utilizati per a correzione.

Aghjunghjite a correzione media in u mulinu, aghjunghje attivatore in u tank di mischju è mischjà cù u materiale.

A macinatrice hè generalmente aduprata per disperse ancu più alcuni reagenti insolubili è allargà l'utilità di u pruduttu, mentre chì alcuni reagenti solubili, cum'è u cullettore è l'agente di schiuma, sò aghjuntu à a macchina di flottazione o a cisterna di mistura.

U tempu d'aghjunzione di l'agente deve esse determinatu secondu e caratteristiche di u pruduttu è altre cundizioni.

Se u xanthate hè aghjuntu à u grinder, l'analisi di ramu pò esse realizatu più efficace.

I particeddi siparati ponu esse riutilizzati è una macchina di flotazione unica cellula pò esse aduprata in u prucessu, Per aumentà u tempu d'azzione di l'agente, un cullettore pò esse aghjuntu à u macinatu.

Mineral Screeing agentia Release seat Metudu Choisen.


Tempu di Postu: Aug-17-2022