Cumu utilizà l'idrossietil cellulosa

News

Cumu utilizà l'idrossietil cellulosa

1. Join direttamente à u tempu di pruduzzione

1. Aghjunghjite l'acqua pulita à un grande bucket equipatu cù un blender high-shear.
2. Accumincianu a stirring continuamente à bassa velocità è sieve lentamente a cellulosa hydroxyethyl in a suluzione uniformi.
3. Cuntinuà a mossa finu à chì tutte e particeddi sò imbulighjate.
4. Allora aghjunghje l'agenti antifungali, additivi alkalini cum'è pigmenti, aiuti di dispersione, acqua di ammonia.
5. Stir finu à chì tutta a cellulosa hydroxyethyl hè dissoluta cumplettamente (a viscosità di a suluzione aumenta significativamente) prima di aghjunghje altri cumpunenti in a formula, è macinate finu à u pruduttu finitu.

2. Fornitu di licore mamma per aspittà

Stu metudu hè di prima preparà un licore madre cù una cuncentrazione più altu, è poi aghjunghje à a pintura di lattice.U vantaghju di stu metudu hè chì hà più flessibilità è pò esse aghjuntu direttamente à a pintura finita, ma deve esse guardatu bè.I passi sò simili à i passi 1-4 in u metudu 1, salvu chì l'alta agitazione ùn hè micca necessariu per dissolve completamente in una suluzione viscosa.

3.Prepared in porridge per usu

Siccomu i solventi organici sò solventi poveri per l'idrossietil cellulosa, questi solventi organici ponu esse usatu per preparà prudutti simili à porridge.I solventi organici più cumunimenti utilizati sò i liquidi organici in formulazioni di pittura cum'è l'etilenglicol, propilene glicol è i formatori di film (per esempiu, etilene glicol o diethylene glycol butyl acetate).L'acqua di ghiaccio hè ancu un poviru solvente, cusì l'acqua di ghiaccio hè spessu usata cù liquidi organici per preparà prudutti simili à porridge.U pruduttu simili di porridge, hydroxyethyl cellulosa, pò esse direttamente aghjuntu à a pintura, è l'hydroxyethyl cellulosa hè stata spumata è swelled by the porridge.Quandu si aghjunghjenu à a pintura, si dissolve immediatamente è sgrossa.Dopu l'aghjunghje, hè ancu necessariu di mantene a mossa finu à chì a cellulosa hydroxyethyl hè cumpletamente dissoluta è uniforme.In generale, u pruduttu cum'è porridge hè mischju cù sei parte di solvente urgànicu o acqua di ghiaccio è una parte di cellulosa hydroxyethyl.Dopu à circa 6-30 minuti, l'hydroxyethyl cellulosa sarà hydrolyzed è swelled ovviamente.In l'estiu, a temperatura di l'acqua hè in generale troppu alta, è ùn hè micca adattatu per utilizà prudutti simili à porridge.

17

 


Tempu di post: 19-10-2022